۱۳۸۸ شهریور ۱۹, پنجشنبه

جانم!

وقتی مدتها منتظر یه pm بودی و یه روز که باز کردی می بینی اونجاست، اما کلماتش اونی نیست که راضیت کنه. صرفا یه pm ساده است از طرف یکی که انگار فقط مدتیه ساده می شناختیش ، نه یه pm قابل منتظر بودن از طرف یه آدم خاص، احساس مسخره ای می کنی. عین اینه که یکی وقتی کلی براش با آب و تاب ماجرایی رو تعریف کنی آخر سر فقط بگه پوف خب که چی ! اونوقت با خودت فکر می کنی کلا باید اصلا لازمه منتظر موند؟ هان ، خب که چی !
می دونی ، بی تفاوتی نفس آدم رو می گیره چه برسه به احساس آدم رو!

مواظب خودتون باشین، یه بیماری همه گیر جدید اومده که خطرناکه، عوارض بدی داره و حتی در بعضی مواقع مرگ هم به همراه داشته، خیلی سریع می گیرینش و تا چند وقت هم متوجه اش نمی شین که گرفتین، حتی بعضی ها بهتون می گن اما شما می گید نه بابا من و این حرفها زشته بده، محدودیت سنی هم نداره ، البته هرچه جوان تر باشین سختره و عوارضش بیشتره خلاصه که مواظب باشید
"

پرفسور Alex Gardner هم می گوید: قلب شکسته می تواند فرد را بکشد. وی افزود که پی آمدهای بد ناشی از عشق در برخی افراد حالت افسردگی شدیدی را ایجاد می کند که فرد را به سوی مرگ به پیش می برد.


Lovesickness ، آشفتگی و اختلال زیادی را در شخص ایجاد می کند و او را در انجام برخی کارها وسواس می کند به طور مثال یک تفکر و یا میل قوی شخص را دائما به طرف چک کردن ایمیل یا مسج های تلفن خود هدایت می کند تا مطمئن شود معشو قه اش برای او پیغامی گذاشته است یا خیر.

"

خلاصه که اگه زیادی میل قوی داشتید خیلی فکر نکنید ، سریع خودتون به اولین دکتر برسونید و بهش بگید وای آقای دکتر من بدبخت شدم Lovesickness گرفتم! امیدوارم که اگه گرفتین زود درمان شین

سلامتتتت باشید!

۴ نظر:

فیروزه گفت...

راستیتش من بعید میدانم که لاوسیکنسی ،چیزی گرفته باشم.اما همیشه با خودم فکر میکردم،فوقش هم مردیم!که چی مثلا؟!!آخرش که همه می میریم!حالا اگر این دنیای پر از لاوسیکنس را هم تا تهِ ته اش ندیدیم هم، به درک که ندیدم!(البته من خودم را می گویم ها،خب شاید شما بخواهید ببینید خب!)خلاصه که گور بابای این دنیا و کلا هر دنیا!!چه کارش کنم وقتی هیچی اش به میل من نیست!نمی توانم بروم لاوسیکنس بگیرم که!بعدش هم تازه چقدر ضایع این دکترا تابلویت می کنند!!اصلا من مانده ام آدم پیش این دکترها هم برود،مگر کار این بشر هیچ جا افاقه کرده که درمان این دکترها افاقه کند!(وای چقدر حال می دهد انسان کامنت روده درازی بگذارد!)

علی گفت...

خیلی هم خوبس!

ناشناس گفت...

جنگ یک طرفه و به قاضی رفتن یک طرفه انسانی نیست ...

یک عدد گارفیلد برنامه نویس گفت...

یهو ول کردن آدمها چی؟ انسانیه؟ اهمیت ندادن به احساسات آدمها چی ؟