۱۳۸۸ بهمن ۲۷, سه‌شنبه

درجه بالا از هر نوعی

خیلی حال می ده آخر روز ساعت 7 له و لورده از ماموریت برگردی وبشینی پشت دستگاهت و ببینی کلی آدم از صبح روی google talk ات باست پیغام گذوشتن ، چون که statuset بوده @Work :( . کلا اینکه خسته و کوفته برگردی و ببینی هنوز باسیه بعضی ها حالت مهمه لذت بخشه! کلا الان خود تحویل گیری من درجه اش بالاست.
بعد له و لورده برای وضعیت کاری من، مال یک دقیقه است. رسما مرگه و اینکه فکر می کنی می بینی یک ماه اینجوریه، مرگ همراه با زجره!
بعد امروز کاشف به عمل اومد که ، تو شرکت این مدت آدمها می گن دیگه گارفیلد هم با اون قیافه اش تا این موقع شب کار می کنه، شماها غر نزنین! یعنی با اون قیافه خواب آلوده اش. یعنی که دوست دارم خودم رو که حرف هم نمی زنم ، قیافم داد می زنه که ماجرا چیه!بخصوص صبحها که عملا با کتک خودم خودم رو از خواب بیدار می کنم!
در همین راستا ما به عنوان پیش واز این ماه پر شفقت یه چهار روزی تشریفمون رو می بریم، همین بلاد دوروبر تجدید قوا! البته که فکر کنم با این دوستان به شدت فعال ما، من له تر از این از سفر برگردم. ولی خب به قول گفتنی It's fun . پس یه مدتی ما نیستیم تا بعد.
آهان این و یادم رفت بگم که خوندم کامنت دوم پست قبلی هم بیشتر به خود تحویل گیری ما اضافه کرد. ما قول می دیم از سفر برگشتیم و تو کار نمردیم، فونت اینجا رو درست کنیم!


۵ نظر:

لیلا گفت...

یک جورهایی انگار این کمبود خواب جزئی چسبونکی از زندگی ادم شده!! یعنی مثلا اگر یک روز آدم کمبود خواب نداشته باشد، انگار که یک چیزی را گم کرده!!!!

Unknown گفت...

خوشا به حالتون یکی از کارایی که همیشه دوست داشتم بکنم این بوده که از یه بلاد دیگه حالا یا همین دو رو بر یا خیلی اون ور تر وبلاگ یا سایتم رو به روز کنم !!!! می دونم شاید احمقانه به نظر بیاد !

علی گفت...

یا مردی، یا برنگشتی، یا اگه برگشتی ...

Unknown گفت...

baba update kon dige!!!!

علی گفت...

اون نقطه نظراتت نسبت به زندگی دله منو برده!