۱۳۸۸ بهمن ۱۸, یکشنبه

همینجوری الکی

بعضی آدمها رو آدم باید از تو لیست messengeresh حذف کنه. نه به خاطر اینکه دیگه نمی خوای ببینیشون. به خاطر اینکه بودنشون تو لیست آدم بخصوص وقتی سبزن و میان بالای لیست باعث می شه که آدم گول بخوره . باعث می شه یادت بره که چرا دیگه نخواستی با آدمه دوست باشی . انوقته که اشتباه رو می کنی وباسش یه hi کوچیک می فرستی چون یادت رفته که دیگه دوستت نیست. اینجوری می شه که بعد 10 دقیقه یادت میاد که چی شد دیگه از آدمه خوشت نیمد. اما خب گول خوردی و باید تاوان گول خوردنت رو بدی.
بعضی آدمها نه اونقدر خوبن که تو لیست آدم خوبهای دوست داشتنیت باشن. نه اونقدر بدن که تولیست آدمهای بلاک شده باشن و حتی نه انقدر معمولین که تولیست همینطوری ها باشن. اینها رو حتما باید delete کرد تا یه وقت هوس نکنی بری سراغشون چون یه جور history هستن که تموم شدن. مثل نسل دایناسور ها منقرض شدن و حالا فقط به درد موزه ها می خورن. پس چراغهای سبزشون به این درد نمی خوره که تو لیست روشن بمونه.
دلم آهنگ های قدیمی می خواد. خوانننده های قدیمی. یکم دلم آرامش می خواد و بی خیالی .دلم یکی رو می خواد که بتونه من رو تحمل کنه. من بتونم همش بشینم حرف بزنم ، حرف نزنم . غر بزنم . سکوت کنم. پر حرفی کنم. کلی کارهای عچیب غریب بکنم و اون هیچی نگه. نه اینکه چون براش مهم نیست ها. چون می فهمه. یکی که کامل کنارت باشه و تورو اونجوری که هستی درک بکنه. حتی بیشتر از خودت. خودت رو بیشتر از خودت دوست داشته باشه. عیت توی قصه ها. عین اون شاهزاده توی فیلم ها که خوشتیپ و مودب و مهربون و دختره شلوغ و شلخته و غد رو کلی دوستش داره. فکر کنم اثر دیدن 4 تا فیلم در عرض دوروزه که آدم رویا زده می شه.
تازه فکر کن این کتاب امیلی رو هم بهش اضافه کنی . دیگه بهتر از این نمی شه. چه انتظاری دارین از بچه خب؟

۱۳ نظر:

Unknown گفت...

من فکر کنم یه جورایی تو تمام این لیستا که تو میسنجرت نام بردی یه زمانی قرار گرفتم و شاید هنوزم قرار داشته باشم !

در هر صورت امید است این ورژن بندی ما باعث بشه که یه زمانی نشه که حذف بشیم ، راستی خیلی وقته پی ام ندادی ها نکنه حذفم کردی خودم حالیم نیست !

:دی

علی گفت...

مسنجر چیه؟!
گزینه ی چندمه؟!

Unknown گفت...

غزل جان اين شاهزاده پر تحمل كه گفتي فقط تو رويا ي تو هست ، چون بعيد ميدونم حتي فيلمشم ساخته شده باشه :))

لیلا گفت...

این دومین پست مرتبط همزمان تو و جاویده ها!!! اونم در مورد خط زدن و دیلیت کردن و اینا نوشته!
ماشاالله این روزها همه تو خط زدن متبحر شدن در حد خدا!!نه اینکه بخوام بگم بده ها! خیلی هم کیف میده!

لیلا گفت...

می دونی، اعتراف می کنم، شاید خیلی هم کیف نده! ولی شاید یه جور واگشایی یه جور عقده باشه!

(شاید هم جو فروید گرفته باشدتم!)

یک عدد گارفیلد برنامه نویس گفت...

چرا عزیزم فیلمش دقیقا بود که یه آقاهه خیلی خوشتیپ خوب همینطوری آدم رو تحمل می کرد چون دوستش داشت. آدمه هم همینجوری بود که من گفتم!حالا آرزو کردن که اشکال نداره که!
جاوید خان شمام اگه فکر میکنی delete شدی واقعا که!
لیلا جان به نظر منم کیف نمی ده، نمی خوام هم عقده گشایی کنم فقط می خوام جلوی خودم رو بگیرم

"Psycho Reformer" گفت...

ghazal maro dobare be listet ezafe kon ma koochiktar az ooni hastim ke az listet khat bokhorimaaa;)

علی گفت...

چرا هیشکی منو دوست نداشت؟! حالا که اینطوره، خودم به خودم جواب می دم!

-------------------------------------

پاسخ: الهی من فدات بشم علی جان، می دونم درس خوندن خیلی سخته، ایشالا پنج شنبه هفته دیگه کنکورتو میدی و خلاص.
همه ی گزینه های درست رو اصلاً برا تو ساختن، تازه اگه قبول نشدی هم که دنیا به آخر نمی رسه و ... و ... و بلا بلا بلا و اینا!

یک عدد گارفیلد برنامه نویس گفت...

وای علی تو اصلا اگه یه اینجا سر نزنی که من نمی رم پست بعدی که! اصلا می شه بدون تو مگه:))
الهی که نفر اول بشی ما شام بخوریم!

بابا رامین جان شما سر لیستی کی جرئت داره حذفت کنه، خودم قلمش می کنم

لیلا گفت...

:)) کامنتای اینجا رو، آخر خنده ان! اما اینا دلیل نمیشه غزل جون، همه رو تحویل گرفتیا، غیر از من که احتمالا درختم باز!! حالا که اینجوری شد منم میرم تمام سوالا رو ،با اینکه جواب همه ی همه شو بلدم، غلط میزنم. تزم رو هم می رم می کوبونم تو سر مدیر گروهمون(با اینکه تموم شده ها!!)، سوغاتی هاتون رو هم میدم گربهه ور داره ببره!

گارفیلد برنامه نویس گفت...

واا لیلا من اول از همه به تو جواب می دم! ببین کارهای دیگه ای که می خوای بکنی مهم نیست، اما خداییش آقا گربه رو بی خیال شو. سوغاتی ها رو نگه دار ما دوستای خوبی هستیم!

بهادر گفت...

کامنت !!!!

ruzbe hezai گفت...

delet کردن و پایم اساسی!! ولی بعدش میگم گه خوردم، گه خوردم!