۱۳۸۸ آبان ۳, یکشنبه

تو نگات آدم و محکوم می کنه، تکلیف آدم و معلوم میکنه!

وقتی تنهایی فرقی نمی کنه که پراید باشی یا بی ام و. هر دو یه کار رو می کنین، بلوار رو دور می زنین!
---
اول کلاس فکر می کنی مطمئنا من میمرم همه اینارو بخوام انجام بدم، آخر کلاس میرسه و هنوز نمردی، اما له شدی. به این میگن زندگی!
---
وقتی میری لباس مارکدار n تومنی می خری باید به یک نکته ای توجه کنی، مارکش توی لباس پشته یقه اشه. فقط در صورتی که پشت و رو بپوشیش می تونی اینو به ملت حالی کنی!

...
پ.ن: تایتل کلا بیربطه ، فقط یک زمزمه است!

۴ نظر:

علی گفت...

من همیشه گفتم، فقط تی شرت ۶ تومنی! عالم و آدم هم می شناسنش! رنگ‌هاش هم متنوعه! حراجی مراجی هم نداره که ۸۰٪ آف بخوره آدم احساس پاره شدن بکنه! بله!

Unknown گفت...

نه اگه تنها باشي و تو بي ام و و اگه نزديكاي شب باشه بلوار رو كه دور بزني بقل خيابون وايسي احتمالا يكي سوار مي شه از تنهايي در مي آي !!!!!!!
-------
اون يه قسمت زندگيه !
------
مي شه ماركشو بكني و پشت لباس بدوزي ديگه لازم نيست پشت رو بپوشي !

...
پ.ن :‌ تايتل در مورد بعضيا!!! كاملا برعكسه !

گیس طلا گفت...

خوبی تو

زنده باد غذای خوشمزه گفت...

اگر عیال حاضر بوداز درسش دل بکنه یک تور درست می کردم و شما را دعوت می کردم به اتفاق می رفتیم چون من هم به درد شما(نیاز به سفر بخصوص شمال) چند وقته مبتلام ولی خب عیال ما درس دارند و ناچارم به صبر