۱۳۸۸ مهر ۲۹, چهارشنبه

هذیانهای شبانه ذهن من!

جناب روانشناس فرمودن از من خیلی راضین، چون من از لحاظ روحی جولانگاه مناسبی باسیه فعالیت های ایشون هستم!*
من انقدر عصبانی بودم از این جناب روانشناس، بعد از یه سری اظهار فضلهاشون، در همین حین که خون خونم رو می خورد، یهو ایشون فرمودن که : خب چه احساسی داری؟
من: هه هِه هِه!
جناب روانشناس: الان راحت باش می خوای فحش بدی، فحش بده!
من همچنان: هِه هِه هِه هِ هه!
جناب روانشناس: خب این خنده ها عصبیه دیگه!
من: اِ، خب هِهِ هه!هِه!
...
الان یکی بیاد به من چند فخره فحش یاد بده که بهتر از احمق بیشعور باشه، مثل دهنت رو ببند! ( عمرا من اینو بگم)
کثافت ِ الاغ ِ عوضی، مرتیکه! ( از این مرتیکه خوشم میاد)
خلاصه باید یکم فحش تمرین کنم که وقتی عصبانیم تو روی ملت هِه هِه هِه نکنم. حالا این که خب جناب روانشناسه از خودمونه، اما بقیه چی می گن! نمی گن دختره خل شد، رفت! ( حالا نه اینکه تا همینجاش همین رو نمی گفتن)
کلا این جلسه جناب روانشناس مارو شستن گذوشتن کنار، بعدشم فرمودن خب حالا برو فکر کن که من راست می گم یا نه!
اونوقت همچی دلم می خواست مثل این خرس توپولویه اهدایی دایناسور، می تونستم پاشو بگیرم بکو بمش به درو دیوار و هی جیغ بزنم سرش، آخ اگه می شد!
ببینید شماها که نمی تونید من رو از دست خودم و این جناب روانشناس نجات بدین، پس بیاین تا دیر نشده من و بردارین و ببرین شمال، من اگه افتادم مردم از دست این شمال نرفتنمه ها!
در نهایت هم فکر کن آدم با این حال و اوضاع آخر شبی بشینه این The phantom of opera رو نگاه کنه، خب معلومه همش با این خود جناب The phantom همزاد پنداری می کنه، خب از بچه چه انتظاری دارین!

پ.ن:* ایشون درواقع یه چیزی تو این مایه ها گفتن به این معنی که من کشش روانی خوبی دارم! حالا گیر ندین من فقط برداشت آزاد انجام دادم که سوژه باسیه وبلاگ نوشتن باشه!
پ.ن: من همیشه از این آهنگ لذت می بردم و حالا امشب از فیلمش هم به همون اندازه!
In sleep he sang to me
In dreams he came
That voice that calls to me and speaks my name
And do I dream again for now I find
The Phantom of the Opera is there
Inside my mind

۹ نظر:

"Psycho Reformer" گفت...

ghazal chera in rooza asaab nadari?? har chi post mizari fghat shaaki hasti! ye moghe bia online bebinam chete, faghat bashe az jomeye hafteye baad be baad choon man ta oon moghe shahidam:D:D

یک عدد گارفیلد برنامه نویس گفت...

چشم قربان!

ناشناس گفت...

in ravan shenase khole !!

albate ravan shenas ke che arz konam , khodesh ravanparishe...

یک عدد گارفیلد برنامه نویس گفت...

الان شما جناب ناشناس، خداییش چرا ناشناس حالا؟ از کجا به این نتیجه رسیدی؟ خداییش ها؟

علی گفت...

فحش در چه حدی می خوای؟؟ خود طرف فقط، یا خواهر و مادر و ایل و تبارش هم مد نظر قرار بدیم؟!

یک عدد گارفیلد برنامه نویس گفت...

نه خود طرف، با فک و فامیلش چیکارداری علی جان؟

ناشناس گفت...

سلام
متاسفم که تو هم افتادی توی تله ی دکترهای بد امیدوارم روی ÷اهای خودت وای سی بهتره تا دکتر ...ببین من یه دفعه میز دکترم رو چپ کردم ....
اون منو معتاد کرد .
فح ش؟ کمه و اسه دکتر بد .
بهش بگو برو هندونه ات رو بفروش .




میس شانزه لیزه

ناشناس گفت...

البته نمیدونم چرا نتونستم آدرس بلاگم رو بذارم
اگر توی گوگل سرچ کنید
جزیره در کهکشان بلاگم رو میبینید .



میس شانزه لیزه

یک عدد گارفیلد برنامه نویس گفت...

والا، اگه از همین چند خط شما به این نتیجه گیری سریع می رسین که یکی بده یا خوبه، خب باید به تواناییتون تبریک گفت. چون به نظر من که این عمل یکم غیر ممکنه!
بعدشم من روی پای خودم هستم مطمئنا و این جناب روانشناس هم با عقل من که میرم پیش دکتر بدی نیست . منم تو همین پست توضیح دادم که من فقط از بعضی حرفهاش برداشت آزاد می کنم تا باهاش وبلاگ بنویسم ، فقط همین!