۱۳۸۹ آبان ۱, شنبه

کوسه ها چرا به پریان دریایی پرجرئت حمله نمی کنند؟

از بین همه گربه های کوچه ما، یکیشون از همه بی مسئولیتره، یعنی هرچقدر هم من بهش یادآوری می کنم که ببین گربه جان، آدم باید توی زندگیش بپذیره که خودش مسئوله زندگی خودشه، بعضی وقتها مقصر اتفاقات بقیه هستن، اما این تویی که باید مسئولیت رفع مشکلت رو بپذیری، توی گوشش نمی ره. بازم تا آدم رو می بینه به پرو پات می پیچه که یعنی به من غذا بده. حتی این دفعه می گفت بیا از من دفاع کن، چون هرچی بهش گفتم که بابا من غذا ندارم وقتی از سر کار برمی گردم و اصولا هرچی داشتم از صبح تاحالا خوردم به خرجش نرفت و باز هی خودش رو می نداخت وسط راه رفتن آدم، تا اینکه از اونور کوچه صدای غر غری رو شنیدم و دیدم بعله یک عدد گربه قلدر داره از اونور برای این شاخ و شونه میکشه که " فکر کردی! حالا که این رفت تو، بهت نشون می دم کی تو این کوچه بزرگتره!" الحق هم گربه همچی بود که حتی من بهش گفتم پیشته، از اونور کوچه تکون نخورد، مجبور شدم برم طرفش تا لطف کنه و یه چند قدمی بره اونورتر که مثلا ترسیدم بابا! اما با اینحال برای گربه بی مسئولیت کوچه توضیح دادم که درسته که اون خیلی گنده است، اما خب کاریش نمی شه کرد یه چند دفعه که کتک خوردی می فهمی که همیشه یکی نیست که ازت حمایت کنه، بلکه این خودتی تنهای تنها و به هر حال یه جوری باید از پسش بر بیای، یا اینکه به حرفش گوش بدی وکتک نخوری یا اینکه بری کلاس buddy building و قوی بشی و از پسش بر بیای. و بعد ازگفتن این نطق بلند بالا رفتم تو و درو پشت سرم بستم تا یه تمرین عملی باشه براش و با مسئولیت بشه. الان یه مدتیه که خبری ازش نیست، فکر کنم رفته کلاس.

۴ نظر:

golnaz گفت...

be jaye inke hame ghazahato bokhori,fekr kon ke ye mojoodi hast ke age to behesh ghaza nadi goshna emimoone!!!!!!!!! bejay einke be oon dars bedi be in fekr bash ke khosh halesh koni!!!! adamaye shekamoo doshmane gorbe ha hastan!!

یک عدد گارفیلد برنامه نویس گفت...

با خوشحال کردنش که چیزی بهش یاد نمی شه داد! من می خوام زندگی کردن رو یاد بگیره! آدمهای شکمو خوبن ;)

گلناز گفت...

ما كه آدم هستيم و كلي ادعا داريم با گرسنگي و زرو درس زندگي ياد نگرفتيم.چه انتظاري از اون گربه داري.شكمو ها دشمن گربه ها!!!!

یک عدد گارفیلد برنامه نویس گفت...

اصلا مسئله گشنگی ایشون نبودها، به ایشون به مقدار مناسبی رسیدگی میشه. بیشتر مسئله دفاع کردن بود. ( از طرف یک شکموی دوست ;) )
در ضمن باسیه اینکه شما خیالتون راحت باشه من خوراکیهام رو نمی خورم تا بدم به اینا، اما من معمولا خوراکیمهام شکلات و ایناست، گربه ها شکلات دوست دارن،آیا؟