۱۳۸۹ فروردین ۲۴, سه‌شنبه

Where do I begin to tell the story Of how great a love can be

میشه، با شکلات دل آدمها رو بدست آورد
به قول داداشم، آیا؟

آقا کارت گیر داره، باید کانال بزنی...

مردان میانسال مو جوگندمی خوشتیپ خونگرم مجرد، نقطه امیدواری خوبی هستن. دوست پسر دوست دخترهای بالای 37 سال خود امیدوارین!

جدیدا فهمیدم، اینکه من کارم رو دوست دارم و از محیطم لذت می برم، یه جور موهبته که همه ندارن، از اون موقع به بعد دیگه از کار زیاد به جون مدیرم غر نمی زنم.

امروز این امکان نمایش عکس توی گوگل تالک دستم رو رو کرد، چه جوری می شه غیرفعالش کرد؟ با اینکه کار از کار گذشته.

از فردا می خوام ازدواج رو تمرین کنم.


۵ نظر:

Unknown گفت...

؟!؟

Unknown گفت...

be jaye inke 5 ta post benevisi 1 post neveshti az har mozooee yek khat,va gozashti ma khodemoon jomle haro tafsir konim ?? :)) :))
badam mishe rajebe jomleye akhar tozih bedi,man tahal in jomlaro nashnidam,va benazaram kheyli kheyli jaleb oomad :*

Unknown گفت...

جمله آخر که واضحه ، من سر جمله یکی مونده به آخر کنجکاو شدم !

علی گفت...

تمرین چطور پیش میره؟
کدوم زمین تمرین می کنید، مام بیایم تشویق و تماشا!!

يک انسان گفت...

فک کنم می دونم این پست مال کی هست! که فهمیدی چقد خوبه آدم از شغلش خوشش بیاد!

ازززدوووااااججج؟ بی خیال! کوتا بیا! واژه ترسناکیه