۱۳۸۹ شهریور ۳۱, چهارشنبه

آهنگ گوش نمی دم!

تو برنامه نویسی عاشق توابع بازگشتیم. دوقسمت بیشتر ندارن، یه قسمت گنده که باعث میشه خود تابع فقط خودش رو صدا بزنه، یه قسمت کوچیک که باعث می شه تابع واقعا اجرا بشه . در عین اینکه خیلی جمع و جورن، کلی هوش توشون خفته. (ته جمله بود)
باید بشینم ببینم میشه یه تابع بازگشتی بنویسم باسیه زندگی که در همه موارد هی برگرده به خودش و کاری به کار من نداشته باشه، فقط همون قسمت آخرش بیاد بخواد اجرا بشه، حالام کو تا آخرش.
چرا توی اسلام، اماکن مذهبی شکل کلیشون دایره است؟ این مرکزیت و چرخ زدن ماجراش چیه؟ بعد فکر کن من تازه ایندفه فهمیدم که حرم امام رضا دایره است! خب سوال پیش میاد دیگه، سوال جدیه!
طبق نظریه دوستان، بنده الان تشریف بردم تو دالون خودم، خیال هم ندارم بیرون بیام، دالونه هم تهش نوره و لا غیر. خوبه حالا دالونه مثلا چاه نیست، دالون خنکه حداقل. جام خوبه به غیر از تاریکی ملالی نیست. این فقط جنبه اطلاع رسانی داشت، دوستان اگه خواستن دنبال من بگردن بدونن من کجام!

انقدر خوشم میاد کلا هیچی به هیچی ربط نداره تو این متن و من انقدر واضح فقط دارم غر می زنم!

خوش باشین

۳ نظر:

لیلا گفت...

آره واقعاً! ملالی نیست جز دوری شما:دی

حرفم ایهام و کنایه داشتا!!

علی گفت...

دایره ست واسه اینکه تو بری بشینی یه گوشه اش!

ناشناس گفت...

شرایط کار برای برنامه نویسان
سیستم خرید و فروش پروژه ها و محصولات نرم افزاری با آغاز ماه مهر 1389 شروع بکار کرد . در این سیستم برنامه نویسان میتوانند با ثبت نام رایگان ، پروژه های نرم افزاری و همچنین محصولات نرم افزاری خود را جهت فروش در سایت قرار دهند . این سیستم روشی کاملا مطمئن و بدون سرمایه را جهت کسب درآمد در اختیار تمام برنامه نویسان اهم از مبتدی تا حرفه ای قرار میدهد .
همچنین از مزیت های این سیستم علاوه بر ثبت نام رایگان ، تعیین قیمت پروژه و محصول نرم افزاری توسط خود برنامه نویس نیز میباشد . شما میتوانید با ورود به صفحه ی اصلی سایت www.mux.ir و انجام مراحل ثبت نام از مزایای این سیستم بهره مند گردید. همچنین پس از ثبت نام تمام راهنمایی های لازم جهت کار با سایت به شما ابلاغ خواهد شد .
لینک صفحه ثبت نام سایت : http://www.mux.ir/component/user/register.html